Oesterbank Jaarverslag 2022

46 SLOTBESCHOUWINGEN Uit dit jaarverslag blijkt dat Oesterbank als trotse, fiere onderneming in staat is om ook in tijden van algemene krapte op de arbeidsmarkt en economische onzekerheid mooie vooruitgang te realiseren. Het zevenenvijftigste boekjaar is in alle facetten een boeiend jaar geweest. Hetgeen we het afgelopen jaar gerealiseerd hebben mag gezien worden en bleef ook niet onopgemerkt. De vele momenten van interesse en erkenning sterken ons om verder aan het mooie Oesterbank verhaal te bouwen. De zes waarden die centraal staan in onze nieuwe employer branding campagne geven een goed beeld van hoe het is om bij oesterbank te werken. Bij Oesterbank staan onze mensen centraal, we zijn 1 team, 1 familie . We focussen op moeilijker werk toegankelijker maken voor iedereen door uitdagende projecten aan te gaan. Hiertoe volgen we de nieuwste ontwikkelingen op de voet en investeren we in een innovatieve werkomgeving . Het zit in ons DNA om mogelijkheden te zien in plaats van beperkingen, dit resulteert voor iedereen in kansen en ruimte om te groeien . Onze werknemers de mogelijkheid bieden om werk en privé in balans te houden zorgt voor gemotiveerde en gedreven werknemers. Dit alles in combinatie met de maatschappelijke meerwaarde die we als Oesterbank nastreven geeft onze mensen veel werkvreugde en voldoening. Laat ons de focus blijven houden op deze waarden en onszelf hierin blijven uitdagen. Graag bedank ik dan ook alle medewerkers voor hun engagement en goesting om zichzelf te blijven ontdekken en ontplooien. Speciale vermelding voor onze omkaderingsleden die telkens weer de brug weten te leggen tussen de hoge klanteisen en de mogelijkheden van elk individu. De strategie van Oesterbank blijft aanslaan in de markt. Er wordt sterk gefocust op transparantie, partnerships, lange termijn visie en supply chainoplossingen opmaat van de klant. Dat onze belangrijkste partners in deze onzekere tijden hun vertrouwen herbevestigen in Oesterbank is een mooie erkenning. Oesterbank zal verder investeren en innoveren om de vraag vanuit de partners naar complexere opdrachten met kortere levertermijnen te blijven vertalen naar toegankelijke processen voor mensen met een afstand tot de reguliere arbeidsmarkt. Samengevat mogen we met voldoening terugkijken op wat het voorbije boekjaar heeft gebracht. De inzet van onze werknemers, de toewijding van onze omkadering, de steun en deskundigheid van het bestuur en het vertrouwen van onze partners zorgen dat we met veel enthousiasme naar de toekomst kunnen kijken. Wouter Desplenter Algemeen directeur Bestuursorgaan: Paul Gerard (Voorzitter), Marie Van Looveren (ondervoorzitter), Roland Beyen, Peter Verbanck, Luc Rosseel, Luc Schepens, Raf Jacxsens en Filip Dermul Commissaris: Walter Hosten Directeur: Wouter Desplenter

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==